MINUN PITI VÄRITTÄÄ TÄMÄ HIIRELLÄ :'( Ei hiirellä värittäminen minusta ennen ollut kauheaa, mutta nyt kun olen monta vuotta saanut nauttia Wacomista, niin tämä tuntuu kauhealta. Kai minun täytyy tottua ajatukseen, että joudun ostamaan itselleni oman piirtopöydän... Valitettavasti oon niin elitisti, että jos oman Wacomin ostan, niin en huoli tuota halpaa Bamboo-mallia, joka mulla on ollut koululta lainassa. Se on niin hempuli ja siinä ei ole edes kunnon paineentunnistusta, plus uskon että hajottaisin sen alta aikayksikön. Mutta Intuos oli ihana, sekin mulla oli koululta lainassa viime vuonna. Mutta se maksaa niin paljon :'( Jos jollakin ois vinkkejä mistä voisi saada Intuoksen kohtuu hinnalla (käytetynkin ostaminen ois hyvä vaihtoehto) tai mistä ylipäätään se kannattaisi tilata, niin vinkkejä otetaan vastaan.

Extra:

Mandariinit kostavat Casperille - toisin sanoen Marika härnää Casperia :B

Edit: Poistin taas muutaman blogin tuolta linkeistä. Ei siksi etten pitäisi niistä tai niiden tekijöistä enää, vaan koska blogit olivat olleet epäaktiivisia yli puoli vuotta tai blogi oli poistettu.