Olen Ainon ja Tuomaksen luona Helsingissä ja pääsin skannaamaan <3 Eli tässä muutamia vastauksia tähän memeen. Minulla on skannattuna myös muita merkintöjä, mutta lisään ne tässä jokin toinen kerta.

Mulla tulee jostain syystä vastattua näihin aika pitkästi ja jaariteltua, kun oon katellut, että muissa blogeissa näihin on vastattu lähinnä yhdellä kuvalla :'D Gah, olen jaarittelija.

Aku ja nykyiset kanit ovat siis porukoiden elukoita, mutta Casper on ihan omani.

Ja tuota, tein myös kolme sivuisen merkinnän kohdasta "the meanest thing anyone's ever said to me" aikeissa julkaista se, mutta kun näytin sitä useammalle kaverille, niin kaikkien reaktio oli aikalailla "tee tietty mitä haluat, mutta sinuna en julkaisis tätä, kun tämä on aika henkilökohtainen". Kyllä se itekin tuntuu vähän turhan henkilökohtaiselta julkaista julkisessa blogissa, joten taian tylsästi jättää vastaamatta siihen kohtaan, vaikka mulla oli tarkotuksena vastata kaikkiin. Vastaan kyllä kaikkiin loppuihin vielä mitä pyydettiin, promise!