Minulla menee jonkin aikaa tehdä matkamerkinnät loppuun, joten postaan tässä välissä pari vanhempaa sarjista, mitkä ovat jääneet lojumaan luonnosvihkoni uumeniin. Ja kiitos kaikille, jotka vastasivat memekyselyyn, teen vastaukset niihin heti kun kerkeän, suurinta osaa täytyy tosin miettiä kunnolla :D

Tiiän nykyään, että Mewtwon saa kiinni muillakin palloilla, mutta minun lapsuudessa ei käyty netistä kattomassa ohjeita! :c Tämän julkaisussa minulla kesti siksi, että tarkoituksenani oli piirtää kuvat minun ja Teemun Pokémoneista, mutta en sitten ikinä saanut tehtyä niitä loppuun, joten sama postata tämä sitten. Ehkä teen ne vielä joku päivä! Tiimini koostuu Ninetalesista, Rapidashista, Vaporeonista, Dewgongista, Noctowlista ja Flaaffysta - siitäkin huolimatta, että Demo kritisoi minua tästä, niin en anna Flaaffyny kehittyä, vaan olen antanut sille everstonen :D ANTEEKS NYT VAIN, mutta kun kolmas muoto ei enää edes näytä lampaalta: kattokaa ny! (kuva peräisin täältä). Tiiän, että siitä tulisi vähän voimakkaampi mut mut... ei.

Vanhemmat lukijat ehkä muistavatkin, että etunimeni on Heli ja kutsumanimeni Annika, mutta muistutukseksi TÄMÄ MERKINTÄ.