Teemun skanneri iskee jälleen, en vaan saa aikaseksi raahata läppäriä kotiin, että voisin skannata omalla skannerillani, joten skannauslaatu on hitusen paskempaa kuin yleensä.

Teemu kiusaa minua tahallaan!

Nikotiinipurkka ei ole juurikaan tupakointia halvempaa, mutta isot pakkaukset säästää vähän enemmän kuin pienet ja onhan se sentään terveellisempää.

Eräs kaverini, joka ei ole koskaan tupakoinut, totesi tosi nätisti ja kannustavasti, ettei reilu 3 kuukautta tarkoita mitään, se ei kuulemma ole vielä edes lopettamista. No, minulle henkilökohtaisesti se on suuri saavutus, koska olen tupakoinut yläasteesta lähtien ja aikaisemmin olen kestänyt ilman tupakkaa ehkä kuukauden tai kaksi, eikä se hinku saada tupakkaa poistunut missään vaiheessa. Nyt ei tosiaan tee enää edes mieli, joten oon ylpeä itestäni, huolimatta siitä, mitä jotkut asiasta sanovat. Äidilläni on myös ollut useasti tapana lainata sitä vanhaa sanontaa, että "parhaita kasvattajia ovat ne, joilla ei ole lapsia" ja pidän sitä varsin totena tässäkin asiassa, sillä jostain syystä sellainen, joka ei ole itse tupakoinut, tuntuu aina tietävän mielestään eniten lopettamisesta. Tupakoinnin lopettaminen ei ole sama juttu kuin joku karkkilakko, kiitosta vain.