IRL- ja Livejournal-kavereilleni tämä tuskin tuli yllätyksenä kun olen asiasta kertonut jo aiemmin, mutta tulipa sanottua se nyt täälläkin. Harmaasävyä voi nyt vaikka pitää sitten tunnelmanluojana, mutta alunperin tämä piti jättää täysin mustavalkoiseksi. Sitten tosin tuskastuin miten rumalta se näytti ja oli pakko vähän yrittää tehdä tästä siedettävämmän näköinen (missä tosin en onnistunut). Kaikki jotka muistavat elokuun ensimmäisen merkintäni, ovat olleet vähän järkyttyneitä mutta tuota... myönnän olleeni väärässä ko. pelin suhteen! Tosin kyllä, se on varsin addiktoiva.

Jos jotakuta kiinnostaa, niin mulla on Blade's Edge-servulla (kyllä, normal servu. en kehtaa aloittaa pvp:llä kun olen niin aloittelija) Blood Elf Hunter level 37 nimeltään Lumikeiju. Oli mulla yksi Night Elf Druid (lvl 16 :'D), mutta en jaksanut pelata sillä. (<-- Edit 2009: Ei mulla tuollaisia hahmoja enää ole, eikä edes tuolla realmilla).

Ja sosiaalista eristäytymistäni pelkääville lohdutukseksi, että peliaikani on hyvin rajoitettua: paska koneeni ei jaksa WoWia pyörittää, joten en voi hankkia omaa accounttia. Toisin sanoen, voin pelata vain Pekan accountilla ja koneella ja siksi levutuksenikin on hidasta. Ja siksi siis en myöskään kärsi rahallisesti o/

... ehkä hommaan joskus paremman koneen. For the Horde!